ONSDAG MORGON



Hej på er :)


Härlig onsdag morgon vi har här i Norrköping va? Spöregn och kallt. Usch! Jag var iallafall uppe med tuppen i morse för att åka till gymmet och gå på spinning med Ayla vid 6.30. Tyvärr hade hon ont i halsen och kunde inte komma så jag körde lite kondition själv istället så får det bli spinning en annan dag! Så skönt att redan ha tränat innan jag åker till skolan. Då är det bara stallet som jag har kvar i eftermiddag. Hovslagaren kommer i med så det lär ta några timmar. Funderar på om jag ska ta med mig matte boken och plugga under tiden han skos. Har vart väldigt lat på den fronten de senaste dagarna så nu är det dags att sätta fart igen. Nej, nu ska jag äta min frukost som ni ser på bilden och ladda om batterierna! Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Hon som inte dansa i lördags.

Blev ocksa sugen på fil och bananer.

2011-09-07 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0