DENIM GIRL


Stickad tröja Acne, jeans Tiger model slender och skor från H&M.

Hejsan hoppsan!!

Nu är jag hemma efter mitt 4:e träningspass denna vecka. I dag blev det bodypump! Eftersom jag har vart sjuk osv har jag inte kört det på några veckor vilket betyder att jag kommer ha en jävla träningsvärk i morgon om jag känner min kropp rätt. Har till och med svårt att skriva på datorn eftersom både ben, armar och axlar fortfarande darrar. Haha! Aja, det är iallafall väldigt skönt att vara igång med träningen. Nu är det stenhårt fram till sommaren som gäller! TAGGGAA NI OXÅ SÅ PEPPAR VI VARANDRA :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hej jag tänkte beställa ett par slender jeans och undar om de är normala i stlr? :) elr om du kanske tog någon större eller mindre än vad du brukar ha? kram

2012-08-20 @ 13:26:13
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0