SOMMAR OCH SOL

Heej på er!
Hur är läget? Med mig är det super-duper-bra förutom att jag har hostat så mycket att jag fått jätte ont på ena sidan av magen vid revbenen. Men vad gör det när jag är ledig i dag och det är 22 grader med skinande sol?! Då får man inte klaga! Dagen började med att jag åkte ut till stallet och red tidigt i morse. Sedan vid 11-tiden åkte jag och hämtade Miriam och Emelie. Vi handlade mat och sedan begav oss till Gransjönäs. Där har vi legat och solat + grillat hela dagen. Nu är jag bara hemma en kort sväng. Cissi plockar upp mig och de andra tjejerna snart. Vi ska nämligen hem till Miriam och dricka Rose` i kväll. Hur mysigt som helst såhär på en tisdag. Gillar ju att bli sådär småfull mitt i veckan. Då vet man att det är sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0