RUNNING

Ja, då har jag kört det första träningspasset på 3 veckor! Idag blev det lite löpning på bandet. Sprang 8 km på 47 minuter och brände nästan 600 kalorier, en helt OK start tycker jag. Jag var faktist duktig som höll mig i skinnet idag, har en tendens till att börja tävla med mig själv men jag höll mig till planen och ökade varken tempot eller väg längden vilket under tiden jag sprang vilket jag är stolt över! Nu är det träning 3 dagar i veckan som gäller. I morgon är jag ledig. Då blir det stallet, umgås med några vänner och träna på gymmet.
För er som inte vet så har jag gått ner lite i arbetstimmar. Jag har jobbat 6 dagar i veckan förut men för ett tag sedan så rann det bara över. Jag blev helt knäpp i huvudet och kände inte igen mig själv. Hela jag var en trasdocka och efter mycket om och men bad jag om att få gå ner i arbetstimmar så nu jobbar jag som alla andra, det vill säga 5 dagar i veckan. Med andra ord är jag ledig varje tisdag och söndag. Jag är i allafall stolt över mig själv att jag kunde erkänna mina problem för mig själv och slå slag i saken även om jag borde gjort det lite tidigare! Bättre sent än aldrig, inte sant? Nu blickar jag framåt mot en förhoppningsvis ljusare framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0