MYS


HEEJ!


I morse var det sovmorgon som gällde. Vaknade inte förren 9.30 när klockan ringde!! Visserligen blev det en del vin men jag brukar ändå vakna innan 8 varje morgon oavsett om jag lagt mig vid 21 kvällen innan eller om jag vart ute och festat. Det var iallafall en mycket trevlig kväll. I dag väntar ett kort jobb pass (14-19). Efter det ska jag ut och ta en powerwalk med Bella. Får fortfarande inte träna eftersom jag hostar så mycket men inte fan tänker jag sitta hemma för det. Jag tror att vi har fått in lite nyheter från Acne på jobbet så jag ska försöka komma ihåg att fota de nya plaggen så får ni se de här i kväll!
Hej svejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Gud vad härligt :)!!

2011-05-11 @ 21:32:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0