MYS

I dag blev det en riktig mys dag. Det roliga var att i går när jag pratade med Emelie sa vi båda att vi absolut inte skulle köpa massa godis och skit om vi skulle ses i dag. Vad händer då?! Emelie ringer mig efter jobbet när hon är på väg hit. Jag tänkte säga att jag var svin sugen på godis och ostbollar men knep igen käften och var tyst (vi bestämde ju faktist i går att vi ABSOLUT INTE skulle äta sånt i dag). Då säger hon; kom ner och möt mig så går vi och handlar något att äta. Självklart svarar jag men lägger till lite snyggt att jag är sugen på godis. Till svar fick jag; aa men va fan vi skiter i det vi sa i går, kom ner nu så går vi och handlar. SÅ nu sitter jag här med en påse ostbollar i magen, massa lösgodis och ett jävla illamående. VARFÖR kan jag inte sluta äta i tid?? Jag ska alltid överdriva och äta tills alla skålar är tomma och magen ser gravid ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0