MED TÅRAR PÅ KINDERNA


"How every single promise I'll keep
cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most"

Åh gud.. Nu är jag sådär blödig igen efter att ha tittat X antal gånger på den här videon. Jag kanske är sist på hela jordklotet att se den men om någon av er där ute inte har sett den så TVINGAR jag er att se den! Videon handlar om en man i American Idol och hans fru. Detta är alltså en sann "historia".
Jag säger bara... Vilken man! Trodde knappt att det fanns så fina människor på denna jord. Åhhh. Nu ska jag titta på den en gång till och låta tårarna rinna ner på mina kinder.

Vi hörs i morgon. LOVE / EMELIE



Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Men Gud va komiskt, jag fick höra om det här klippet igår av en kompis, och idag tänkte jag lägga ut det på bloggen, men datorn var så seg och nu när jag går in på din blogg ser jag att du lagt ut det! Haha

Man kan inte fatta att det är sant :(

2011-05-31 @ 22:22:40
URL: http://johannadjerf.spotlife.se
Postat av: Anna

jag dör va fint/hemskt

2011-05-31 @ 23:51:52
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0