LECOLE NATIONAL

Här har ni de nya jackorna som jag pratade om för några dagar sedan. Ni som rider ser ju att de är "rid inspirerande" och det tycker jag är skit snyggt! Märket heter Lecole National och priset är 2899:-. Själv ska jag köpa den blå så får det bli min höst jacka! Vi har även fått in nästan identiska till herr och även endel andra jackor men de visar jag senare i ett annat inlägg. Nu måste jag sminka mig så jag inte kommer försent till jobbet..
Bild hittad på någons blogg, minns dock ej vilken men här ser ni hur jackan ser ut på.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är hon dani, itsmeyourdani

2011-05-30 @ 20:25:15
Postat av: Sofie

Sjukt snygg jacka ni fått in Emme!

2011-05-31 @ 08:23:57
URL: http://Sofiechristinaeriksson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0