JAG ÄR INTE RÄDD

Fick nyss ett mail av mormor där hon skrev "Nu har det hänt och jag är överlycklig att du inte kom med i Robinson, en 26 årig kvinna ligger nu på lasarett i Filippinerna. Tack gode gud att det inte var du, mormor skulle inte klarat av detta". Jag gick in och läste artikeln på Aftonbladet direkt och vet ni vad? Det spelar ingen roll att det sker olyckor och skador under programmets gång. Det skrämmer inte mig och jag var fullt medveten om riskerna när jag sökte till programmet. Ni anar inte hur gärna jag ville vara med!! Jag kan komma på mig själv att jag sitter och tänker "jaha nu är de där nere, undrar vad de gör, undrar vad det är för tävlingar, jag skulle ha gjort si och så osv". Jag är så jävla avundsjuk på de som kom med!!! JAG VILL OCKSÅ!!!! Ohh vad jag är frustrerad nu. TÄNK om jag var en av de om fick kämpa på ön i Filippinerna just nu.. Jag hade kämpat in i det sista. Nu tänker jag träna som en tok och söka nästa år igen. HELVETE heller att jag ger upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0