BARBIE


HÄR HAR NI DEN!! Som ni säkert vet så avgudar jag Carolina Gynnings tavlor. Emma hade visst lagt det på minnet och målat en tavla till mig i "Gy nning anda". Först trodde jag att hon skämtade när hon berättade det men i dag när jag stod på jobbet så kom hon ner med den bärandes i handen. Ni kan ju bara gissa hur glad jag blev?! Det är exakt sådan som jag ville ha! Det står Emelie över hela tavlan och hur konstigt det än låter så känns det som att jag kan känna igen mig och känna känslorna i tavlan. Ja, som ni säkert märker är jag HUR GLAD SOM HELST OCH JAG ÄLSKAR DEN! TACK SNÄLLA EMMA!!

För er som är intresserade så är det alltså Emma Lindh (jobbar uppe på MQ i Linden) som gjort den. Hon har fler tavlor som hon säljer, är ni sugna så rekommenderar jag er att ta kontakt med henne (tror även att hon ska ställa ut några tavlor nästa torsdag på marknadsafton). Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna :) Nu ska jag bara hitta mina spikar som verkar ha försvunnit. Vet nämligen exakt vart jag ska sätta upp den!

Kommentarer
Postat av: Picce

Fan va snygg den va.. :)

2011-05-18 @ 22:21:12
Postat av: Anonym

Jätte fin !!

2011-05-18 @ 22:55:09
Postat av: Jenny

Tack!! är på jobbet idag iallafall så bättre mår jag ju :) Gud vilken snygg tavla!

2011-05-19 @ 11:08:41
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grym! jag, liksom du, ÄLSKAR gynning o hennes tavlor, skitsnygg!

2011-05-19 @ 11:32:40
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Anna

Va fin tavlan var!

2011-05-19 @ 21:04:12
URL: http://Acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0