ATT VAKNA MED SMÄRTA

Åh, oh AAAJJJJ! Nu har jag vaknat med den här förbannade smärtan i en vecka. Jag har alltid haft ischias liknande symptom om jag suttit stilla mycket. Nu när jag var sjuk låg jag ju i princip ner en hel vecka. Efter det nu så strålar det så mycket i ryggen och ner i benen att jag snart spyr. Kan knappt böja mig framåt nu och att ligga ner och sova är en pina. Äter värktabletter men det hjälper inte längre :( Får se om det släpper över helgen, annars får jag uppsöka läkare. Känner mig som en gammal tant som är stel och dan i leder och rygg. Bara för att jag inte kan sova på nätterna nu så jag är svin trött på dagarna. Då är det tur att jag håller på att lära mig dricka kaffe!! Nu dricker jag inte det för att jag tycker att det är gott utan för att jag ska bli pigg. Det är ju bra mycket bättre än att jag ska slänga i mig tre st Redbull som jag gjorde förut. Nej, nu ska jag åka och jobba. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vacker du är människa!

2011-05-13 @ 11:08:33
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0