ACNE

 

Student? Vi kommer att få in dessa två godingar från Acne ganska snart skulle jag tro. Klänningen är ur fin även om den sitter som ett ök (?) på modellen.

Annars då? Här är det inget vidare. Det enda jag gör är att svettas. La ett stort bad lakan ovanpå det vanliga lakanet så jag skulle slippa svettas igenom det. Tror ni att det hjälpte eller? Nix, inte det minsta! Det resulterade bara i att både handuken och sängen blev dyngsur. Usch, jag är trött på att ligga i min egna svett och stirra upp i taket.

Föressten så ringde de från stallet igår och sa att Vitnos var jätte halt på ena frambenet när de tog in honom :( Lotte var borta och frågade veterinären på kliniken och hon trodde att det var en vrickning så vi ska avvakta några dagar. Turen bara flödar över mig just nu känner jag...


Kommentarer
Postat av: Korv

Va tråkigt, stackare du har inte tur någonstans.

2011-05-05 @ 18:51:40
URL: http://Acorvera.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Neeej :( hoppas verkligen han inte är halt, fy tusan alltså :(

2011-05-06 @ 08:20:32
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Alice

vad kostar skjortan? :)

2011-05-07 @ 00:43:35
Postat av: Emelie

Har för mig att den kostar ca 1200:-.

2011-05-07 @ 04:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0