SVART SVART SVART



Eftersom jag själv vantrivs i mitt hår för tillfället blev det ingen outfit bild på mig idag. Jag haffade istället Patrik, min kollega på JC. På sig har han; Jeans Acne, tröja Damir Dava (stavas?), Jacka Lagom, skor Rokin, brillor Marc Jacobs och plånbok från Acne. Sjysst enkelt och helsvart!

Dagen har somvanligt bestått av jobb och efter det gick jag och Tobbe till Actic och körde det nya bodypump passet. Nu är jag lagom mör i kroppen men nästa vecka tänker jag öka på vikterna lite. Föressten hämtade jag ut mina nya skor förut. FY FAN vad jag älskar dom. Riktiga jävla killers.. Uh!



Kommentarer
Postat av: a

Acne snake byxor?

2011-03-25 @ 06:03:38
Postat av: Emelie

Dom som jag var frågade jag aldrig vilken model det var men av att titta på bilden ser det med största sannorlikhet ut att vara Snake!

2011-03-25 @ 08:37:11
Postat av: na

Vart är dom röda skorna ifrån? Vågat!! :)

2011-03-25 @ 14:29:48
Postat av: Emelie

De är från nelly. As heta!!

2011-03-25 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0