STOLPSKOTT



Ursäkta bilden, jag kanske ser ut som stans största stolpskott men det är inte mig själv jag vill visa utan min nya hårfärg. Jag har försökt att ta typ tusen bilder men färgen verkar inte vilja fastna. Det tog iallafall 3.5 timmar igår att klippa och färga men jag blev SÅÅ NÖJD! Förut brukade jag alltid bli missnöjd när jag vart hos frisören men Linn är så jävla duktig och förstod precis hur jag ville ha så jag kunnde inte bli annat är as glad! Klippte även till håret lite, helt rakt (syns ej på bilden) förutom "luggen" som hon bara toppade. Nu är jag äntligen nougat färgad som jag velat bli så länge! Det kommer passa perfekt till mina sommar/vår outfits.

Nu ska jag iväg och jobba på JC hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar det och klippa sig hos Linn? Du blev jätte snygg

2011-03-29 @ 09:48:50
Postat av: Giselle

Fan så snyggt det blev!!! Himla vårigt, ska bli kul att se irl! Funderar påatt bli riktigt orange.. typ clownorange.. men vet ej om jag vågar än hihi :)

Puss

2011-03-29 @ 09:55:39
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag betalade 1300:- men då gjorde hon slingor i hela håret (två olika färger med blekning) och sedan en toning över allt plus klippning :) boka, hon är jätte duktig!

2011-03-29 @ 09:56:27
Postat av: Johanna Djerf

Det blev jätte fint! du kommer ta Örebro med storm ;)

2011-03-29 @ 12:42:35
URL: http://johannadjerf.spotlife.se
Postat av: shqipe

Du är jätte fint i din nya hårfärg!

2011-03-30 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0