KLIMAKTERIE KÄRRING?



OH jag vet inte vad det är med mig. Känns som jag är inne i fel fas eller något. Känner mig som en sur jävla klimakterie kossa!! Fattar inte vad mitt problem är. Jag är sur, hugger tillbaka när jag pratar med någon och ingenting känns roligt. Det ska bli jävligt skönt att löpa ikväll. Jag ska springa bort alla dåliga tankar med pumpande musik i öronen. Gladare blev jag ju inte när jag såg att jag får tillbaka 1000:- på skatten. ÄNDÅ har jag betalat frivillig extraskatt varje månad. OHHHHH! Föressten klickade jag hem ett par skor igår. Ni får se de när de kommer. Nu ska jag tvätta ut färgen jag har i håret, sätta ett leende på läpparna och sedan sticka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va glad att du ens fick tillbaka, jag fick restskatt.. :( och vi i söderköping betalar mer skatt än norrköpingsbor.

2011-03-23 @ 13:23:33
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: :)

Hej emelie!

måste fråga dig en sak eftersom du har så snygg kropp och är så vältränad!! Kan du inte skriva ett inlägg hur du tränar och äter?? Du har så jäkla snygga och fasta ben och vältränad mage! inget höftfett eller något.. hehe. men skulle va kul om du kunde skriva hur du tränar, hur många dagar i veckan osv!! Kram

2011-03-23 @ 17:07:39
Postat av: Emelie

Hej!



Ja självklart kan jag göra det! Eventuellt i helgen så håll utkik :) Kram

2011-03-23 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0