JAG GJORDE DET!!!





Dagens outfit; jacka Acne, Byxor Acne Last, stickad tröja JC, skor Vagabond och mössa ?

Åh, GUD NI VET INTE HUR GLAD JAG ÄR! Idag efter jobbet pallrade jag mig somvanligt till gymmet. Då jag fortfarande har jordens träningvärk efter bodypumpen förra veckan så tänkte jag att jag skulle köra ett lugnare pass på crosstrainern. Eftersom jag skulle ta det ganska lungt så la jag handuken över displayen eller vad det nu heter så jag inte skulle börja tävla med mig själv. När jag sprunit ungefär 40 minuter så tar jag bort handuken och tittar hur jag ligger till, då ser jag att jag faktist ligger riktigt bra till! Jag ger allt vad jag har de sista minuterna och jag slog mitt rekord!!!!! 1 mil på 49.3 minuter för att vara exakt och då kör jag med motstånd 9 på fatburner programmet!! WIHOOOO :) Jag "sprang" så snabbt på crosstrainern så det såg as konstigt ut men det skiter jag i! Anledningen till att jag inte springer på bandet är för att jag får ont i benhinnorna men jag ska börja lite lungt nästa vecka och se hur det känns. Jag älskar verkligen att vara på gymet och svettas! När det är som allra jobbigast, då jag kipar efter andan och har blodsmak i munnen så tar jag i lite extra och fortsätter, DET har gett resultat och det är jag så glad för!!

Föressten så hann jag inte fota kläder på jobbet idag, hade fullt upp. Bland annat så tog Alexander en tjej som snattade ett par Cheap Monday brallor så jag fick ringa väktare plus att polisen kom osv. För några dagar sedan hade jag även "September" som kund :)

Aja, nu ska jag diska, min favorit syssla. Not. Imorgon är det Stockholm och inköp av Acnes main collection!


Kommentarer
Postat av: ida

men HUR snattar man ett par byxor!? haha

2011-03-08 @ 14:50:47
URL: http://inridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0