I PUT MY SELF FIRST AND MAKE THE RULES AS I GO



SER NI?! JAG har lagat mat! Oj oj.. Vuxenpoäng till mig tack!! Jag kanske har en liten, liten chans att bli en lika bra hemmafru som Maria är om några år.. Nu ska jag städa här hemma och se om jag ska behålla det jag köpte på IKEA eller ej. Om jag behåller det får ni självklart se vad det är senare eller imorgon. Igentligen har jag inget annat viktigt eller roligt att berätta så det är nog bäst att jag avrundar här innan ni somnar av tristess.


Kommentarer
Postat av: Korven

tack pemme! Ja det ar ganska stor skillnad pa henne fran forsta gangen jag hoppa.



Skicka din mail och losenord till mail och sen vad du vill ha for nytt losenord till itunes! sa fixarjag resten min otekniska van hahhahahahahahahaha

2011-03-27 @ 21:53:43
URL: http://acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0