GÅRDAGENS OUTFIT





Godkväll!

Kom nyss hem från gymmet, det blev kondition tills jag droppade svett igen. Imorgon blir det bodypump och det ser jag verkligen fram emot! Föressten så försökte jag blogga tidigare idag men det var något fel på blogg.se vilket gjorde att det inte fungerade. Nu verkar iallafall allt vara igång somvanligt. För några dagar sedan så köpte jag denna underbara tjocktickade tröja på jobbet (D&Company). Den är hur fin och hur skön som helst! Till det hade jag mina svarta byxor från Acne med dragkedjor på baksidan av vaden och mina nya skor som jag köpt. En närmare bild på de kommer imorgon. Nu ska jag verkligen försöka stressa ner, koppla av och äta lite innan jag lägger mig.
Vi ses imorgon. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Trevligt och ha dug i sverige igen! Det ser ut son du har haft det bättre än bäst, brun och fin så klart med!! Ha det bäst!

2011-03-02 @ 21:39:22
Postat av: Johanna Djerf

Sluta vara så brun!!! fy fan

2011-03-02 @ 21:45:48
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Lina

grymt snygg tröja =) vill ha =)

2011-03-03 @ 15:53:06
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0