FÖRNYELSE



Bild från D igår..

Hej/Godmorgon eller vad man nu säger.. Jag skulle ljuga om jag skriver att jag är glad idag för det är jag inte. Känner ungefär vad jag kännde igår kväll och inte fan blev det bättre när jag drog upp persiennerna imorse och såg att det var fullt med snö på gatorna. Bara för att göra mig lite gladare svängde jag förbi Coop och köpte ett paket grill korv och senap efter att jag vart i stallet. Det är det godaste jag vet när man micrar korven och sedan doppar i senap (när det gäller mat är jag INTE dyr i drift). Det är precis vad jag ska göra nu. Jag orkar inte fixa omelett. Somtur är jobbar jag idag, då brukar allt släppa när jag väl kommer till jobbet eftersom vi har en väldigt skön stämmning på både JC, D och Sisters/Brothers. Ikväll blir det mys med Cissi. Jag läängtar!

Ha en fin fredag nu hörrni! Pussss från mig till er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0