FAAAN!



Jaha, då är jag hemma för dagen. Kvällen spenderades på gymmet i vanlig ordning. Som ni säkert läste så var jag inte på mitt bästa humör innan jag gick till jobbet och bättre blev den inte heller. När jag hade sköljt ur hårfärgen och blåste håret insåg jag att jag hade blivit jätte mörk! Jag som var ljus och fin innan!! Förstår inte vad jag tänkte med när jag drog i hela hårfärgen i håret!? Vad fan tänkte jag med?! Jag vill blir ljusare men lägger i färg i hela håret (inte bara utväxten som planerat). Det är ju i klass med att kunna räkna 1+1. Sedan blev jag sen till jobbet så jag fick jogga dit, lagom svettig och nästan svarthårig var det dags att jobba. Somtur var så gick dagen bra med en hel del skratt. Dock var det enda jag tänkte på mitt hår så jag tog en liten rast och ringde till Linn på Mates som ska ta sig an mig på Måndag efter jobbet. Då ska jag bli ljushårig som jag var förra sommaren. WIHOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0