EN TORSDAG







Idag jobbade jag somvanligt förmiddag på JC och eftermiddag på D. Eftersom REAN skulle bort i butiken så fick jag i uppgift att bygga och hänga om väggen mot provhytterna där REAN tidigare var. Jag började somsagt med att "bygga", bestämma vart hängen, fronterna och hyllorna skulle vara. Sedan var det bara att börja, somtur var hade jag Mickaelas hjälp som praktiserar på JC vilket gjorde att vi hann med allting innan jag skulle börja på D. Marwin har ju designat en tränings kollektion så det blev en sportig vägg. Efter det var det bara att gå bort till röran på D. Vi håller på att förnyar butiken, dock blir inte allting färdig förren i slutet på nästa vecka så ni får se bilder då men då kan jag lungt säga att jag kommer jobba i Norrköpings hetaste och snyggaste butik :)

Aja, nu ska jag käka omelett innan jag lägger mig. Imorgon är det fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0