DET ÄR ..... FREDAG!



Jag har träningsvärk så det heter duga. Ändå var jag "sämst" av "alla" (var bara 8 personer varv 3 killar) på bodypumpen igår. Tjejerna hade hur jävla mycket vikter som helst vilket gjorde att jag kännde mig som en jävla fjolla. Men men, man är ju där för sin egna skull. Snart kan jag nog lasta på lite mer vikter iallafall :) Nu ska jag till jobbet och ikväll blir det tacos hemma hos mammi och pappi. Imorogn kväll får jag se vad osm händer om det blir myskväll eller utgång. Igentligen är jag inte ens sugen på att gå ut men man vet ju aldrig om jag ändrar mig i sista sekund..


Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Gå inte ut! Spara dig till nästa helg och gå ut med mig din bruna snygga jävel

2011-03-05 @ 00:33:34
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0