DE GJORDE MIN DAG



Åh gud imorse när jag vaknade mådde jag inget vidare. Surfade då in på Jennys blogg innan jag åkte och red vitnos och såg att hon hade lagt upp detta klipp (hon är något utav en youtube expert, hittar alltid bra kilpp). Jag dööör ju när jag ser detta! Hur söt är inte han, hur söt är inte HON!? Åhh.. Ni måste lyssna!
Nu ska jag fixa mig lite. Mamma och pappa kommer och hämtar upp mig om 40 minuter. Vi ska på middag hos min faster med kusinerna plus deras barn från pappas sida ikväll. Alltså skippar jag utgång. Föressten har jag ju "någon" som spanar på mig när jag är ute och raporterar vad jag gör, vem jag är med osv. Haha, det är ju komiskt!

Aja, ha en trevlig kväll nu tjejer och killar, jag är NOG tillbaka i vimmlet nästa helg! TJARRÅ :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jaaa visst är dom fina

2011-03-20 @ 20:34:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

älskar det där klippet, man kan inte bli annat än glad :D och låten är grym!

2011-03-21 @ 12:27:38
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0