BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN





ÅH HEJ på er mina vänner! Idag är det söndag = bästa dagen på hela veckan enligt mig. Gårkvällen var mycket trevlig med mycket god mat och vin. Anita, min faster är jätte duktig på att laga mat och baka, hon hade till och med gjort mat som jag tålde OCH en alldeles egen efterätt till mig! Gissa hur gott det var!? Det är inte varje dag jag får efterätt, oftast tar jag med mig en egen bulle men den fick jag äta i sängen inatt istället. Haha!
Aja, imorse åkte jag ut och red vitnos på fältet. Har inte ridit ut honom på länge så jag trodde faktist att jag skulle rammla av eller något men han var snäll som ett lamm. Dock pigg som attan men det gör inget. Han är så rolig för när jag tror att han ska bli rädd för något, leka rodeo häst så är han hur snäll som helst och när jag MINST anar det så smäller det till! Aja, när jag kom hem så hade mamma vart här och putsat mina fönster och köpt lite nya blommor till mig. Hur snällt? Så nu har jag städat hela lägenheten så jag kan leva här en vecka till.
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och bege mig till Actic! Efter det åker jag hem till mamma och pappa. Ska ha en svullokväll. Måste ju passa på ikväll för imorogn är det måndag..


Kommentarer
Postat av: carro

http://www.youtube.com/watch?v=cZppg7RJjKo hahaha pemme du måste bara kolla in detta klippet:)

2011-03-20 @ 18:41:23
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0