LANDET



I dag efter jobbet tog jag Bullen (min bil) och åkte ut till Vånga för att hämta en klänning och titta på Marias "nya" radhus som hon har köpt (ja RADHUS, snacka om mogen kvinna)! Jag vill väl inte påstå att jag brukar hänga ute i Vånga vilket gjorde att jag hade lite förutfattade meningar. MEN väl på plats så måste jag säga att det var hur mysigt som helst! Det var inte alls så som jag hade tänkt mig plus att Marias radhus var tusen gånger över mina förväntningar!! Området var super mysigt och huset var skit snyggt! Jag blev helt kär :) Körde självklart fel på vägen dit men Maria stod där i sin morgonrock på parkeringen och väntade på mig när jag väl kom fram. Haha :)

Det är så konstigt, i bland blir så så extremt förvirrad av mig själv. Ena halvan av mig fullkomligt älskar att vara i storstäder och känna dess puls, shoppa, festa och allt som hör till. Samtidigt som jag älskar och känner mig väldigt trygg när jag är på landet där det är lungt, ingen stress, ingen utseende fixering osv. Det är detta som gjort att jag inte riktigt vetat vad jag vill med mitt liv.. En sak som båda delarna av mig faktist vill är att göra "karriär" i mitt "vuxna" liv och det ska jag se till att faktist göra. Nu har jag iallafall tagit ett steg framåt i rätt riktning och det känns vääldigt skönt.

Nu ska jag ta mig en knäcke innan jag hoppar i säng. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0