FEST....


SÅHÄR såg jag ut igår.. Ny t-shirt från Monki (som jag sytt in), jeans från Tiger och skor Nelly.se
Vaknade precis.. Mina ögon är ihop klistrade och nu ska jag jobba i 9 timmar. O JA! Fuck fuck fuck. Fattar inte varför jag utsätter mig för detta. Jag ska iallafall gå o köpa godis på ICA innan jobbet så känns det liiite bättre. Hade iallafal en sjukt rolig och galen kväll igår :)
Jag hade hela tiden välfyllt med dricka så att säga...
Detta är några av bilderna sen gårdagen. Hinner inte lägga upp fler. Alltså nu förstår inte. Den här dagen kommer inte vara rolig. Kommer säkert ringa till mina vänner och gråta på lunchen för att jag mår så dåligt.. Åhhhh. Jag vet att det är självförvållat men det är INGEN bra ide att köra all in dagen innan man jobbar 9 timmar. Vi hörs ikväll igen.... om jag lever då!?!?

Kommentarer
Postat av: P

fy satan va snygg du är i jeans ;-)

2011-06-16 @ 21:12:20
Postat av: Emelie

Tack så mkt :D

2011-06-17 @ 08:12:49
Postat av: P

Varsågod!

Ja alltså, du är väl säkert snygg utan jeans också...hehe

Trevlig helg på re!

2011-06-17 @ 17:12:27
Postat av: J

Hett

2011-06-20 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0