SVENSK SOMMAR

Kom precis hem från stallet. Måste bara säga.. gud vilket fint väder vi har haft i Sverige nu de senaste två veckorna! En riktigt fin början på den svenska sommaren... Dock spelar inte vädret någon roll, inte vad det är för dag på året heller oavsett om det är nyårsafton, julafton eller bara en vanlig regning dag, Vitnos måste ändå omhändertas och ridas. Det är faktist ganska mysigt att vara i stallet när det regnar. Jag vet inte riktigt vad ni har för bild av mig men jag är inte alls rädd för att bli skitig (jag tror att många av er tror det) osv. De flesta av er ser mig bara i butiken. Visst kan jag vara kräsen på jobbet osv då MEN varje dag innan jobbet har jag på mig smutsiga kläder, trasiga ridhandskar, osminkad med håret i en hästsvans, mockar skit, packar hö och rider tills jag svettas igenom tröjan jag har på mig. Inte så frächt men det bekommer faktist inte mig! Emelie, min vän brukar till och med klaga på att jag ibland glömmer att göra rent naglarna efter att jag vart i stallet så att de är helt svarta. Haha! Jag är inte så kinkig som många kanske tror att jag är, ni skulle bara veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0