I BREVLÅDAN

IGÅR damp toppen som jag beställde på nätet ner i min brevlåda. Ingen blev gladare än jag och den satt som ett smäck. Perfekt att ha med till P&L :) I dag blir det jobb. I kväll blir det nog party? Det ska ju spö regna i morgon så jag struntar i att åka och tävla. Aja, måste fixa mig nu så jag ser någorlunda ut på jobbet. FÖRESSTEN, efter jobbet ska jag färga håret mörkare. Bild kommer i kväll! Huhu, får se hur det blir...

UPDATE TILL MINA VÄNNER: DET ÄR NÅGOT FEL PÅ MIN MOBIL, JAG KAN INTE TA EMOT SMS SÅ NI VET DET. RING OM NI VILL NGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej bli inte mörkare!!! du ska va ljushårig

2011-06-18 @ 16:45:20
Postat av: Emelie

To late! Hehe, nej men det är snyggt men nu har jag ingen tid hos frisören förren i augusti och det är orange (om man ser i verkligheten) så har inte så mkt val! Ska göra nu så får vi se hur det blir :)

2011-06-18 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0