GÅNGER TRE

Jätte kul att jag försov mig i morse för typ första gången i mitt liv.. I och med det hann jag inte att gå till gymmet i dag. Är sjukt trött, känner mig sliten och jag har en riktig jävla ful dag (har visserligen haft det flera dagar nu). Nu sitter jag här ny duschad och dricker kaffe. Jag slog på stort och bryggde TRE koppar som jag ska dricka nu innan jobbet, nu är jag inne på den andra. Undra hur speedad jag kommer vara sen.. Jag blir ju speedad av bara en kopp i vanliga fall.. Haha!! Aja, måste skynda mig, ska försöka hinna gå på stan innan jag börjar jobba. Måste hitta något att ha på mig i kväll eftersom min garderob suger för tillfället. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaha oj, det är rätt långt dit alltså :P Romantica vet du? Den svarta som jag hade ett tag? Rider ju inte henne längre (rider två andra ute på vikbolandet, plus tin tin då såklart) men hon ska åka o tävla i Mariefred i helgen vet jag :)

2011-06-15 @ 14:12:59
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0