DUKTIG TJEJ

Nu ska jag sova... Känner mig ärligt talat ganska sliten. Min mage strular som vanligt, kan vara därför!? Var såå nära på att åka till Linköping i kväll och gå på Måndagsklubben men jag åkte ner till Nautilus och tränade istället! Duktig tjej va? I morgon är jag ledig.. Blir rida, träna tidigt och sedan sola med Mary och Cissi om vädret tillåter.

Hörrni, en fråga bara.. Tycker ni att jag börjar se lite för "biffig" ut?! Jag har ju ganska lätt för att bygga muskler.. Visserligen kör jag bara bodypump en dag i veckan och resterande dagar kondition men det är så svårt att se på sig själv hur kroppen förändras.. Töntig och ytlig fråga kanske men jag undrar bara.. :) Funderar nämligen på om jag bara ska köra kondition nu ett tag framöver.. (?) Vill bara ha någons åsikt utifrån!
Natti Natti mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en av de snyggaste kropparna jag sett!

2011-06-21 @ 11:42:29
Postat av: Emelie

OJ tack så mkt!

2011-06-21 @ 22:16:30
Postat av: Kristin Mellqvist

Hej Emelie,

hoppas allt är bra! Du, jag bara älskar texten " I don't exactley hate you, but if you were on fire and I had water, I'd drink it" Stört skön. Gör det något om jag kopierade den till datorn? Säg till i så fall. :-) Ta hand om dig!



KRAM

2011-06-22 @ 23:28:38
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med första talare! Med mkt kärlek.

Ska ge ett schysst tips. Ett glas vatten, en mugg kaffe, ETT glas vin, och ett riktigt svin...Stek alltså. Ehe...he.

Lite filosofi, genuin physic, makes your body uniq. Kom på de nu men snodde ett glas vatten, en mugg kaffe från fd sångpedagog. / Alex H

Nudie jeans *<33

2011-06-23 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0