BILDER FRÅN GÅRDAGEN

Fångade pappa på bild. Det händer INTE ofta!
Mamma..
Sist och inte minst självaste studenten Julia och hennes pojkvän!
Nu är jag äntligen hemma, var helt slut på jobbet eftersom jag tävlade i morse. Dock var det riktigt roligt att jobba i dag eftersom det var mycket folk och roliga kunder. Nu sitter jag mindre pepp här hemma. Alla ska gå ut som vanligt och jag ska stanna hemma och laga soppa? Äh, jag kommer ha en rolig dag i morgon att se fram emot så det är värt det. Messade precis med Agnes som inte heller ska ut i helgen och vi peppar för utgång på Onsdag ist!! HOPPAS för guds skull att det inte kommer vara tusen studenter ute då men de springer ju ut på Torsdag så det bör väl vara liiiite färre studenter och liite äldre folk ute då iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0