3:A

Kom nyss hem, har vart och tävlat en klass, 110 cm. Och vet ni vad?! Jag och Vitnos kom 3:a! WIHO! Jag älskar verkligen min häst, han är så fin <3 Dock ska jag inte sitta här och säcka ihop. Nu ska jag jobba och i kväll laddar vi om för ny tävling i morgon bitti. Jag måste verkligen tänka och printa in i mitt huvud att jag ska rida ordentligt i morgon. Får INTE slappna av och bli slarvig bara för att det har gått bra nu. Aja, jag ska göra mitt bästa och det kommer Vitnos med all säkerhet också göra! Sen får vi se hur det går.. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattiiiiiiss!! Lycka till imorrn :))

2011-06-11 @ 17:21:03
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0