12.46



Hej!

Hur mår ni? Bakis? Trötta? Det är inte jag och det är så underbart skönt! I går åkte vi ut till Stegeborgs hamnkrog och åt 3 rätters middag. Allt var hur gott som helst förutom min förätt som jag inte alls tyckte om. Mamma och mormor fick dela på den istället.. Efter några timmar åkte vi hem hit och grillade, åt jordgubbar med glass osv. En riktigt lugn och skön midsommar men inte ens en droppe alkohol för mig. Nu ska jag äta jordgubbar till lunch. Har plockat i mammas och pappas trädgård (de har hur mycket som helst OCH hur goda som helst). I morgon blir det dop men innan det måste jag hinna åka till Hageby Centrum och uträtta lite ärenden.
Föressten så börjar min hals må bättre, har vart så himla förkyld den här veckan vilket har gjort att jag inte kunnat träna något.. Tråkigt men att bli helt kry är viktigare.

Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: Tilde

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 16:51:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0