UHLALA...


GUD va snygga skorna var som jag beställde! Är hur nöjd som helst :) Riktigt porriga och jag älskar att det är platå fram vilket gör att de är sköna att gå i. Kommer bli perfekt att använda i Barcelona.

Dagen har jag spenderat i stallet och hela eftermiddagen var jag på stan med korven. Tog även en fika med de andra tjejerna men eftersom det var flug invation (sådana där stora flyg myror eller vad de kallas) så blev det bara en snabb kaffe. As äckligt då de satte sig i håret.
Nu blir det soffhäng. I morgon väntar en inte så rolig dag, nämligen begravning ;(

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Jag läste att du skulle bli student, vad kul =) kom du in på Mäklarprogrammet eller väntar du fortfarande svar? Kommer du fortsätta bo i Norrköping om du inte kommer in?



Kram

2011-07-20 @ 19:58:22
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Jaha okej. Hoppas du kommer in då! =) Men annars kommer du ju säkerkligen komma in nästa år. Så himla skönt och verkligen veta vad man vill göra, jag har inte en susning...suck.



Tack, ja gult är verkligen fint! =)

2011-07-20 @ 20:21:52
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Anonym

åh vilka fina skor!!! var ifrån?? :)

2011-07-22 @ 13:00:43
Postat av: Anonym

åh vilka fina skor!!! var ifrån?? :)

2011-07-22 @ 13:01:12
Postat av: Emelie

Köpte de på Nelly!

2011-07-22 @ 14:06:53
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0