GANT


Hallå!!

Kan väl börja med att säga att det inte bara blev ett glas vin igår. Snarare en flaska och det slutade med att vi hamnade på Puls (?) haha! Aja, på bilden ser ni iallafall min nya tröja som jag köpte på Gant igår. Visst är den fin? Jeansen kommer från Tiger, likaså väskan och skorna från Nelly.se.
I kväll har jag och Emelie vår födelsedagsfest. Vi har precis vart och handlat mat, vart hemma hos mamma och pappa och förberett allting osv. Nu ska jag bara ut till vitnos en sväng och sedan kommer Johanna hit. Hon ska sminka både mig och Emelie inför kvällen. Det är bra att ha en vän som är en sjukt duktig make up artist :) Ska försöka ta massvis med bilder under kvällen så får ni får se i morgon!
Puss!!

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Tack! =) det är en heltidstjänst på Shell/7-Eleven. Skönt at slippa jobba på bemanningsföretag och runt på olika arbetsplatser.

2011-07-10 @ 13:17:07
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0