FÖDELSEDAGS FEST

Kan säga att jag är ganska sliten efter att ha festat två dagar i rad. Somtur är så var jag inte bakis när jag vaknade i morse så jag åkte ut till mamma och pappa redan på morgonen och där har jag vart hela dagen..
Gårdagens fest var iallafall mycket lyckad! Vi började med middag hemma i Smedby med tjejerna. Sedan åkte vi in till stan och gick till Djungelklubben. Var där i ca 15 minuter innan vi gick vidare till Hugo. Kan ånga nu i efterhand att jag inte stannade kvar på djungelklubben men det går fler tåg! Får ha roligt där nästa gång jag går ut istället :)
Nu ska jag städa här hemma. Det ligger dammråttor i varenda vrå...

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för igår =) As kul!!!!

2011-07-10 @ 20:46:54
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0