BARCELONA - ALL DAY, ALL NIGHT

På måndag åkerrr vi! Ni förstår inte hur mycket jag längtar! Helt sinnes. Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort från Norrköping i 8 dagar och bara leva livet i Barcelona. Jag skulle ljuga om jag sitter här och skriver att vi ska vila upp oss och strosa längs strandkanten på kvällarna. Nej, vi åker dit för att festa hela nätterna ända fram till morgonen och ligga på stranden på dagarna. Jag lär vara allt annat än utvilad när jag kommer hem men jag har planerat in att ha 2 veckor semester direkt när vi anländer till Sverige så det gör inget om jag är lite "lill sliten". Det kommer bli vilt och galet när vi är där kan jag lova! Ni ser ju vilka party djur jag åker med....
Men innan detta blir det jobb fredag-söndag och bara ta det lungt hemma hos mamma och pappa. Jag behöver det nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Crazyyyyy!!!

2011-07-24 @ 09:59:33
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0