VINTERLAND





När jag släpat mig upp ur sängen tidigare idag så åkte jag ut till stallet för att rida ut med syrran och Lotte. Trodde att det skulle bli en ensamritt men när jag kom till stallet skulle de ändå rida ut unghästarna så vitnos fick hänga på och vara ledarhästen. Ibland är det så himla skönt att sitta på hästryggen och bara njuta. Annars är det ju ganska mycket träningar osv. Jag ser verkligen fram emot tävlingsäsongen, var ju nästan ett år sedan vi tävlade! Funderar dock på hur jag ska göra när vi åker utomlands.. Vila eller inte vila? Jag får nog fundera lite till...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack!!!! Ja visst blev de! Det var värt allt tjat :) och det tycker ju jocke nu i efterhand också! haha

2011-01-10 @ 09:25:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0