TIPS



Igår när jag var och lunchade med Michaela så gick vi in på H&M och titta vad vi hittade! En tunn sommarkavaj för 199:-! Finns i svart, rost, grå och vit. Jag slog till på en vit eftersom jag länge velat ha en. Hade tänkt att köpa en från Acne men kännde att det var bättre att satsa på den här från H&M med tanke på att jag kommer spilla och grisa ner den. Nu blir det jobb hela dagen, det har vart kaos dessa två dagar nu när vi har vattenskade REA så det lär säkert bli sjukt mycket att göra även idag. Ikväll väntar middag på Texas Long Horn med JC gänget i stan och ingelsta och efter det blir det Puls (alla kommer inte in på Hugo). Haha, jag kommer känna mig som en mormor till alla små barn men jag lär nog vara på lyset så hoppas jag inte märker av det ;)
Om jag hinner så lägger jag upp kvällens outfit innan jag drar ikväll!


Kommentarer
Postat av: korven

haha , ja tänkte handla den igår men det fanns inte i min storlek =( Hare så kul ikväll!

2011-01-29 @ 16:07:49
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Himla bra kap vi gjorde tycker jag allt! synd att jag inte såg till dig ute i vimlet :) hoppas att du hade roligt!

2011-01-30 @ 17:31:43
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0