TGIF



ÄNTLIGEN fredag! Det spelar ingen roll om jag jobbar ihelgen som jag visserligen gör varje helg för allting känns så himla mycket roligare när det blir fredag. Sitter här halvfixad och ska snart bege mig till jobbet. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa. Har inte träffat de på ett tag. Ska även köpa hårfärg idag och lägga i ikväll. Vad det blir för färg vet jag inte än. Det återstår att se.. Föressten så var vitnos på rymmen igår. Han hade hoppat över eltråden och sedan skenat omkring ute i marby på grannens tomt. Haha! Vilken häst jag har (han är inte direkt smidig)! Sist när han kom lös i stallet så stod en tjej och mockade med skotkärran parkerad utanför boxen. Då hoppade vitnos över och in i den boxen! Han vet mycket väl att det INTE var hans box eftersom han har bott i en och samma x antal år. Haha... Aja somtur är så blev han inte skadad. Det kunnde ju slutat illa med tanke på att det är rena rama isgatan ute i Marby.


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Hihihih vad komiskt. Chau rymde nämligen på morgonen igår och var ute och sprang på isen. Hon rymde när jag stod o mockade, hon åt sitt morgon hö så inte trodde jag hon skulle rymma då, men ack vad jag bedrog mig. :-) Tur att det gick bra för både Vitnos och Chau.

2011-01-21 @ 10:31:02
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0