OUTFIT



Kom precis hem från Sthlm-Acne. Det har vart en rolig dag och jag var somvanligt i paradiset när vi kollade igenom och köpte in kläderna. Puh. Det är INTE bra för mig att se så mycket fint. Jag ligger ju tom och drömmer om kläder på nätterna, olika outfits osv. Haha! Skadad? Ja. Aja, på mig hade jag min nya top från Fifth Avenue, även de nya chinosen från samma märke och Track skorna från Acne. Väldigt skön och slapp outfit. Gillar faktist att byxorna inte är så himla tighta. 
Aja, nu ska jag vara en mogen kvinna och tvätta och handla mat ISTÄLLET för att träna. Vad säger ni om det?! Detta händer once in the life time skulle jag vilja säga men vad gör man när kylen och frysen är tom plus inte ett enda rent plagg..   


Kommentarer
Postat av: emilia

sv:

åh tack! super fin blogg:)

2011-01-26 @ 22:54:16
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint linne, den klär dig! Kram

2011-01-27 @ 20:18:16
URL: http://meandmyskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0