JORÅSATTE



OOHHH! Jag tog på mig mjukis efter stallet, packade väskan men träningskläder och tog bilen till Nautilis eftersom jag skulle sola och gå på bodypump. Man skulle väl kunna säga att det sket sig ganska rejält. Det fanns INGA lediga pankeringsplatser NÅGON STANNS i stan! Jag åkte runt i 30 minuter för att hitta någon liten lucka där bullen skulle kunna få plats men det var helt utan resultat. Detta gjorde att jag missade bodypumpen och då blev jag så sur att jag åkte och köpte en sallad och sedan åkte jag hem. Jag är faktist fortfarande sur. Aja, ska försöka lägga det åt sidan för nu blir det myskväll!! Träna får jag göra veckan som kommer istället..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo det går väl bra, lite tråkigt just nu att ja inte har ridhus, svårt att hålla igång alla. Jag äger inte någon utav mina utan har dom på tillridning/försäljning så några av dom är till salu :)

När blir första tävlingen då? Kram

2011-01-17 @ 09:54:37
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0