JAG TYCKER TILL



"You are a victim of the rules you live by". -STÄMMER!! En sak som jag har jävligt svårt för är människor som tycker synd om sig själva. Människor som ger upp och inte kan ta sig i kragen utan har massa ursäkter för allting. För att lyckas här i livet krävs det att man har tydliga mål, att man har drivet i sig och kämpar som en gris för att nå de (nej det räcker inte med att försöka). Man måste verkligen ge sig fan på det man vill och göra vad som krävs för att komma dit. Jag klarar inte av människor som klagar över sin livssituation utan att göra något åt det. Jag är ingen expert men jag tror verkligen att mycket sitter i huvudet. När det är som tyngst och allting bara fallerar, det är då det gäller att lägga manken till och köra gärnet. Antagligen är det då som många ger upp och säger att de inte kan (vad det nu handlar om). Om man bara tar sig över den "tröskeln" kommer det bli lättare sen. Man måste bara tro på¨sig själv och inte vara så svag och mesig! När jag skiver detta här på bloggen är det nästan som ett pepp inlägg till mig själv. Man måste printa in det i hjärnan så klarar man det mesta! Jag vill, jag kan och jag ska.     


Kommentarer
Postat av: Giselle

Amen to that sister!

2011-01-17 @ 10:21:55
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0