EN DAGENS



Bara för att jag skulle knäppa den här (och några fler) bilder var jag en svettpöl när jag kom till jobbet idag eftersom jag fick SPRINGA hela vägen dit! Haha, men jag får skylla mig själv när jag kommer på att jag ska ta en dagens 10 minuter innnan jag ska stå på jobbet :S På mig hade jag iallafall kjängor från Wedins, byxor Acne (jasmine), jacka Acne och mööörka läppar med stiftet Havanna från MUS. 

Föressten på tal om att vara svettig.. Idag när jag var på gymmet bestämmde jag mig för att löpa på bandet. Längre tid än vad jag är van vid men i ett relativt lungt tempo. Det gick kalas bra och jag kännde faktist att jag hade orkat mer MEN jag lyckades självklart få den maskinen som fläckten var trasig på. Alltså jag var så svettig att det såg ut som att jag hade duschat håret efteråt!!!! Visst, jag är INTE den tjejen som står och går i ett söligt tempo på ett band och ser fin ut. Jag kör alltid järnet men idag var jag verkligen äckligt svettig. Men ack så skönt det var!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0