BRUSTET BLODKÄRL



Ja, alltså det kan man ju få om man har ansträngt sig för hårt så att blodkärlet helt enkelt har brustit. Jag ska ta det från början. Jag var på bodypump igår kväll, lastade då på lite mer vikter än vad jag tog sist vilket resulterade i att jag fick pumpa skiten ur mig (PÅ RIKTIGT), jag trodde att jag skulle tappa vikterna ett flertal gånger för att både ben och armar höll på att ge sig vika. Det bränndes i varenda muskel och jaa, ni kan ju tänka er hur jag kännde mig idag när jag vaknade. Kunnde ju för fan knappt stå på benen och när jag skulle sminka mig så såg jag att ett blodkärl hade spräckt i ögat pga att jag tog i så mycket igår! Haha, KUL! Not. Ett bevis på att jag verkligen tog i igår är det iallafall för träningsvärk är ju ingenting som syns :)

Aja, här har ni iallafall en bättre bild på mitt nya halsband. Föressten så fick vi in nya varor till butiken idag, bilder kommer imorgon så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

haha herregud, jag kommer fan aldrig träna med dig! haaha

2011-01-20 @ 08:37:49
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Förlåt för detta reklaminlägg eller vad man ska säga.

Men jag skulle uppskatta såå enormt om du kunde gå in på denna sida: http://www.facebook.com/pages/Emma-Roodlas-fotografier/112955065445124#!/photo.php?fbid=181181548579534&set=a.181181491912873.43703.170310116333344



gilla deras sida och sedan kommentera på bild nr 3 min bild att ni röstar på den.



Vinner jag kommer jag att lotta ut en fotografering. Jag skulle inte ragga röster så här om jag inte verkligen verkligen ville vinna :)!

2011-01-20 @ 20:53:05
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0