YEEES!!

ÄNTLIGEN fungerar det att ansluta till internet! Det har inte fungerat sedan vi gick på båten. Just nu la vi iallafall i hamn på St Lucia, en ö här i karibien. Båten är lite mindre än den vi åkt med tidigare men ack så lyxig! Vi har jätte fina rum. När vi gick på båten stog besättningen och välkomnade oss med et glas champange. När vi sedan kom till rummet fanns det en hel flaska champange som välkommande plus att vi varje dag får ett frukt fat och snittar. Vi har iallafall hunnit med två öar, enda åkte vi på en tur till en av världens topp 10 finaste stränder och igår när vi var på en annan ö åkte vi ut med et katamaran och snorklade mitt ute i havet vid ett fint korall rev.
Tyvärr går det väääldigt segt att ladda upp bilder så jag hinner inte ladda upp någon nu. Ska upp och äta frukost och efter det ska vi gå i land och åka till någon strand. Jag ska förska blogga mer om jag får möjlighet och kanske ladda upp lite bilder.  

WAKA WAKA från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0