JAG



Sitter här med en turban på skallen. Har precis färgat utväxten och ska snart blåsa håret. Var nere en sväng på stan förut med syrran. Köpte lite smink till resan, bland annat en mörk foundation och solpuder. Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker. Imorgon är det jobb på JC, onsdag inköp i Stockholm och torsdag kväll rullar bilen mot landvetter. Fick utskrivet plåster mot min åksjuka idag som jag ska hämta ut på apoteket imorgon. Jag vet inte hur det ska gå.. Man får endast använda de en åt gången (håller i 3 dagar) och sist när vi var iväg hade jag de i en vecka. Då fick jag biverkningar, synen försämmrades något enormt så jag vet inte hur jag ska kunna anvanda de i 17 dagar!? Jag MÅSTE ha ett plåster på mig hela tiden, annars snurrar hela världen för mig och jag ligger på toaletten och spyr. Hm.. Vi får se hur det går! Nu ska jag blåsa håret. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Körv

japp det är jag men jag antar att du kommer ha ännu finare väder än mig under din resa!



Vilken fin fin fin bild! Jag älskart.

2011-02-07 @ 21:33:21
URL: http://acorvera.wordpress.com
Postat av: Anonym

har du testat akupunkturarmband? 200 kr på apoteket. sen jag köpte dom har jag ALDRIG varit åksjuk, funkat på mina syskon också. låter som hokuspokus, men som sagt inget illamående och inga biverkningar! värt ett försök? :)

2011-02-08 @ 10:25:11
Postat av: Emelie

Tack för tipset! Dock är jag sjukt rädd för allt som har med nålar att göra :p har testat massa olika saker innen men bara detta som tagit. För det är nålar va?

2011-02-08 @ 14:05:37
Postat av: Anonym

nee de är inga nålar :p de är 2 armband man har på båda armlederna, ser ut som svettband typ :p o så är de en vit liten kula, som man ska sätta på ett spec ställe över en åder! så blir de väl nått "akupunkterande-tryck" så mår man inte dåligt, de sjuka är att de verkligen funkar, använde de senast igår :D

2011-02-09 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0