LYX





I fredags fick vi in lite vår-nyheter från Dagmar, bland annat dessa skönheter. Det är otroligt hur bra de lyckas med alla sina plagg. De sitter som ett smäck och kvaliten ska vi inte prata om. Även om man inte kan något om kläder syns det på långa vägar att det är väldigt fina tyger osv som de använder sig utav. Det skriker lyx om plaggen.
Annars har dagen vart OK. Det var full rulle i butiken. Hoppträningen blev dock inställd eftersom Vicktor fyller år idag  men det blir nog träning imorgon bitti vid 8-snåret istället. Nu ska jag äta youghurt även om jag redan ätit kvällsmat. MITT GODIS SUG ÄR ENORMT! Jag har övervägt tretusen gånger om jag ska gå till Coop och synda men jag får nöja mig med youghurt. Åt ju så mycket godis igår när jag var hos Cissi så jag nästan rullade hem :P

Vi hörs imorgon bloggen. Nu ska jag titta på film och avlida med min jävla youhurt. Frågan är bara om jag kan koncentrera mig på filmen eftersom det enda jag ser framför mig är LÖSGODIS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0