Utkast: Feb. 3, 2011



Jag är sämst på att laga mat, jag är rent ut sagt dålig och sedan hinner/orkar jag inte stå och laga mat när jag kommer hem vid 21.15 på kvällarna. Hur kul är det att laga mat i 45 minuter när det sedan tar 3 minuter att äta upp det?! Aja, sak samma. För att komma till det jag faktist ville säga var att jag iallafall är väldigt duktig på att "laga" frukost! Min jävla special mat är ju så dyr och jag trotsar den för tillfället vilket har gjort att jag istället gör omelett med kalkon och tomat nästan varje morgon! Detta äter jag alltså tillsammans med keso. Jag erkänner att jag är lite stolt över mig själv, det är däför jag tog kort imorse för att få skryta lite för er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0