NI TROR FEL







Nu tror ni säkert att jag ska ut och svira ikväll men då kan jag med stolthet säga att jag kör en vit helg! Jag är inte ens partysugen = hallelulija moment. Nej, ikväll blir det film och godis med Emelie Cissi och Nikki (?). Hur mysigt som helst eftersom vi inte umgåtts på ett tag. Imorgon väntar jobb och hoppträning. Längtar som tusan. Föressten så ringde pappa nyss. Han hade kollat upp priserna för internet på båten och det var sviiin dyrt. I värsta fall så blir det ingen blogg under tiden jag är iväg men har jag lite tur så kanske jag kan lösa det på mobilen. Jag ska till the phone house och fråga lite på måndag!
Nu ringde Emelie och stressa mig. Måste gå! Vi ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Korven

Vilket datum kommer du hem??

2011-02-05 @ 17:52:31
URL: http://Acorvera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0